Friday, May 18, 2007

Impian.............

Assalamualaikum...

Ini adalah kali pertama saya dalam menulis blog.Saya telah mencabar diri saya untuk menulis blog untuk 40 hari.Hari ini merupakan hari pertama cabaran saya.Saya tak tahu apa nak tulis.Tetapi saya percaya saya ada sedikit ilmu untuk dikongsi bersama-sama.

Tips ini mungkin simple sahaja.Tetapi saya percaya tips ini mampu memberi perubahan yang positif dalam hidup anda.

Impian....enam perkataan sahaja untuk mengukaikannya.Tetapi tidak semua impian itu tercapai.Ada yang hendak hendak jadi juruterbang.Ada yang nak jadi doktor.Ada yang nak jadi jutawan...hehe saya seorang daripadanya.

Saya percaya semua ada impian.Biar saya beritahu sesuatu.Segala impian boleh dijadikan kenyataan.Semua impian boleh direalisasikan.Semua impian boleh dijelmakan.Bagaimana?Biarlar rahsia sementara ini.Apa yang penting sekarang tanya pada diri anda,apaka impian anda?Ambil masa untuk memikirnya?Jadi ambil sekeping kertas dan ambil masa untuk tentukan impian anda.


Ingat....Simple tip but it can difFerence your world....

No comments: