Sunday, July 8, 2007

Jelas seperti air laut

Yahoo.Kuliah start kembali.Alamak nampaknya saya akan mula busy.But,i hope i can still continue my momentum ini(maksud saya menulis bolg ini..)haha..

Why?Walaupun menulis bolg ini agak tidak penting bagi sesetengah orang,tetapi bagi saya perkara ini amatlah berharga..Ingat step by step.Langkah demi langkah?

Blog ini merupakan step by step saya ke arah kejayaan ataupun matlamat yang diimpikan.Blog ini akan menjadi satu platform dalam merealisasikan impian saya.Jadi bagaimana saya mampu mempunyai momentum ini?Menulis bolg walaupun saya akan sibuk nanti dengan waktu pembelajaran?

Jawapannya mudah sahaja...sebab saya mula nampak jelas matlamat saya.Sebelum ini apa yang saya nampak adalah agak samar-samar.Tetapi nampaklah jugak.

Jadi mulai hari ini,jelaskan matlamat anda.Biar ianya sejelas seperti air laut yang bersih.Melalui air laut yang bersih itu anda mampu nampak keindahan di bawahnya.Ikan-ikan sedang berenang,batu karang yang mengagumkan.Serta pelbagai lagi hasil laut yang cukup cantik dipandang.

Jadi...apa tunggu lagi...work for it..make you dream as clear as possible sehinggakan awak mampu nampak impian awak...salam..time for kuliah...

No comments: